wtorek, 24 stycznia 2012

ACTuAlizacja zdjęcia profilowego


Dziś osoby protestujące przeciw chęci podpisania przez polski rząd ACTA mogą wyrazić swój sprzeciw wstawiając na swoich profilach zdjęcia w maskach hakerskich lub zdjęcia samej maski. Ja wybrałem opcję trochę trudniejszą - ściągnąłem zdjęcie samej maski, wyszparowałem ją i nałożyłem na swoją twarz na zdjęciu profilowym w taki sposób aby przez maskę przebijały moje prawdziwe oczy - my own eyes, jakby powiedział Lord Vader :-) Poza tym wybrałem maskę Guy Fawkesa - bo mi się akurat bardziej podobała estetycznie :-)


Lord Vader zapewne też by się przydał dziś aby wspomóc Jasną Stronę Mocy walczącą z arogancją władzy i pychą wielkich korporacji domagających się cenzury oraz ograniczenia wolności w imię swoich zaślepionych interesów. I my wspierajmy też akcję protestacyjną i siebie nawzajem, przeciw zakusom tych, którzy chcą nam dyktować to co dla nas (ich zdaniem) jedynie słuszne.

Brak komentarzy: