środa, 19 września 2012

Krzywa droga

A to jest krzywa droga - w czasie jazdy po Kotlinie Kłodzkiej. Ryzykowne zdjęcie, nie polecam go nikomu robić w czasie prowadzenia auta, zza szyby samochodu. Oczywiście jedną ręką prowadziłem pojazd  zresztą z reguły prowadzę jedną ręką, druga odpoczywa. Ale mimo wszystko łatwo o wypadek, szczególnie na tak pokręconej drodze, jeśli mimowolnie zjedzie się na przeciwny pas ruchu. Lepiej być fotografującym pasażerem ;-)

Nikon D90
Z innego też jest fotografowana aparatu - Nikona D90 którego miałem wziętego do obsługi teleobiektywu dla fotografowania ptaków nad jeziorem Turawskim - ale tam ptaków nie było. Zatem przełożyłem szkło z D700 i używałem D90 jako aparatu podręcznego. Szkoda tylko, że nie wziąlem natywnego zoomu do 90 (11-krotnego) i miałem tylko 5-krotny zoom z D700.

Brak komentarzy: