niedziela, 20 stycznia 2013

Wspólne oparcie

Nikon D700
Bycie razem to także oparcie jakiego się udziela sobie nawzajem. A symbolem tego oparcia jest "podparcie" skały na Szczelińcu Wielkim za pomocą pieńka. Wygląda bardzo solidnie, ale oczywiście w realnych warunkach nie byłoby niczym chroniącym przed upadkiem. Miejmy więc nadzieję, że we wspólnym życiu wszystko jest bardziej solidne w rzeczywistości niż na to wygląda ;-)

Kiedy opuszczałem już Szczeliniec, zaświeciło piękne słonce po deszczu i mogłem dokumentować wszystko w pięknym świetle. Robinem więc zdjęcia aż do wymiany karty pamięci. Niestety, pożałowałem zabrania bezawaryjnej karty SanDisk i wybrałem kartę Pretec, która zawiesiła się po kilkudziesięciu zdjęciach. Resztę drogi schodziłem więc wściekły na zawodną (poniekąd na moje własne życzenie) technikę :-)

Brak komentarzy: