poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jak biel z bielą

Nikon D700
Dziś zdjęcie nawiązujące nieco do szarości filarów prezentowanego wczoraj mostu. Biel z bielą czyli śnieg rzeczywisty ze "śniegiem" malowanym. Detal z ploty okalającego lotnisko na Bemowie. Plama farby na słupku płotu i grudka śniegu dla porównania. Dobranie kolorem, pomimo różnic. Jedna biała plama jest płaska, inna trójwymiarowa. Ale obie są białe. 

Pamiętam moment gdy szedłem na spacer robiąc zdjęcia zimowych motywów. Zauważyłem ten detal, przeszedłem dalej ale potem zawróciłem i sfotografowałem go. Zdecydowanie było warto. Przy okazji przypomniał mi się inny zimowy motyw, którego nie sfotografowałem i żałuję do dziś - trzy psie bobki na zaspie śnieżnej, układające się w uśmieszek. Moglem wtedy wrócić w te miejsce z aparatem i nie zrobiłem tego - będę żałował do końca życia. Taki g... uśmiech trafia się przecież bardzo, bardzo rzadko ;-)

Brak komentarzy: