niedziela, 9 grudnia 2012

Zimowe motywy - plecionka

Na tym samym podejściu do Twierdzy Srebrna Góra uwieczniłem też plecionkę zimowych gałęzi na tle zimowego nieba. Zimowych motywów było tam bardzo wiele i napracowałem się zanim dotarłem do samej twierdzy gdzie zresztą też nie próżnowałem. Tak udanego zimowego podejścia do obiektu jeszcze nie miałem. 

Nikon D700
A zasada w czasie poruszania się po planie zdjęciowym jest u mnie prosta - fotografować! Jestem w tym zakresie jak rewolwerowiec, który najpierw strzela a potem zadaje pytania. Wolę mieć wiele zdjęć do wyboru, niż narzekać potem na niedostatek ładnych ujęć. W dobie fotografii cyfrowej, która po zakupie samego sprzętu nie generuje żadnych kosztów wykonywania zdjęć (poza prądem do ładowania baterii oczywiście) nie warto zastanawiać się zbyt długo nad sensem robienia zdjęcia motywu który choć trochę nas zainteresuje :-) 

Brak komentarzy: