niedziela, 16 października 2011

Stokrotki czy rumianek?

Jako fotograf mam luksus posiadania wielu tapet pulpitu w systemie operacyjnym, które są mojego autorstwa. Tak się jednak zabawnie złożyło, że na moich obu komputerach mam akurat wybrane tapety, których nie je jestem autorem. Trudno zresztą abym sam sfotografował kosmiczną mgławicę, która uśmiecha się do mnie na moim notebooku - ale ziemskie motywy fotografować mogę ;-)

Nikon D700
To zdjęcie jest jednym z dwóch zdjęć "zbożowych" jakie mam w użyciu na pulpicie. Oba zdjęcia zostały wykonane w tej samej miejscowości tego samego dnia - ale jedno przedstawia zielone kłosy, z centralnym motywem stokrotek (a może - jak mi podpowiadają - rumianku?), a drugie kłosy złociste, bez żadnego elementu charakterystycznego. Oba się równie dobrze nadają dla uspokojenia wzroku i zapewnienia łączności z naturą ;-)

Brak komentarzy: