niedziela, 27 stycznia 2013

Może nie przekarmi

Nokia C2
Skoro może nie trafi (wczoraj) to może nie przekarmi (dziś) - i to nie byle kogo, bo kaczek. Temat częściowo ocierający się o politykę... I to politykę uprawianą na sucho, bo jak można wyczytać w tej instrukcji, kaczki należy karmić suchym pokarmem, wykładanym na brzegu a nie wrzucanym do wody. I w zasadzie najlepiej prawie w ogóle ich nie karmić, bo nieomal o każdej porze roku źle i niedobrze - tracą instynkt migracji itp. Szkoda że za to politycy nie migrują okresowo, najlepiej nawet nie do ciepłych krajów, ale od razu gdzieś w kosmos ;-)


Warto mieć choćby komórkę w czasie spaceru aby uchwycić takie ciekawostki. Ja przyznaję, że miałem wtedy także aparat kompaktowy ze sobą, ale po prostu nie chciało mi się go wyciągać, a te zdjęcie zrobiłem w celu wysłania go komuś MMS-em. To całkiem dobry pomysł. Wiele ciekawych rzeczy przetrwało w moim archiwum fotograficznym właśnie dlatego że chciałem posłać je jako MMS. 

Brak komentarzy: