wtorek, 7 maja 2013

Liść zamrożony

A tym razem ewidentnie zimowy liść zamrożony. Trochę tak jak zamrożona nalepka WOŚP która kiedyś sfotografowałem na chodniku. Lód stanowi piękną oprawę dla zamrożonych w nim elementów, można by go poetycko nazwać białym bursztynem. Ale niestety jest to bursztyn bardzo nietrwały. Świetnie wpisywałby się w zapętlone czasowo cykliczne postrzeganie świata przez Daleki Wschód. Dziś jest biały bursztyn, a jutro wszystko roztapia się i zaczyna się inny, odnawialny cykl natury.

Nikon D90
Zdjęcie pochodzi z wycieczki w ostatnim dniu 2012 roku. Była to dość niebezpieczna droga - bardzo śliska. Ale udało mi się nie wywalić ani razu. I przyniosłem z niej około 450 zdjęć. Nie żałowałem aparatu ale później miałem możliwość wybierania z bogatego materiału zdjęciowego. Wolę taką sytuację niż przeciwną ;-)

Brak komentarzy: