niedziela, 5 maja 2013

Liście podpierające

Nikon D90
A dziś dla równowagi - liście podpierające skałę. Oczywiście podpieranie jest naturalnie czysto abstrakcyjne, chodzi o zestawienie paproci z głazem. A wszystko na Szczelińcu Wielkim. I przy równie wielkim słońcu  które nie zawsze w czasie tej wycieczki dopisywało - był nawet deszcz, po którym suszyłem parasol i ekwipunek ;-)

Przypomina mi się wtedy pewne gorzkie wydarzenie - nie chciało mi się wyjmować z innego aparatu dwóch dobrych kart pamięci SanDisk, wziąłem więc kartę Pretec, która nie zawsze prawidłowo działa. I tym razem też mnie nie "zawiodła" - zawiesiła się szybko i schodząc w pięknym słońcu nie moglem już niestety powtórzyć zdjęć  które na podejściu były wykonywane przy pochmurnym niebie. Gdybym wtedy zastosował też inny trik (minimalna objętość plików JPG robionych razem z RAW, których używałem jedynie do podglądu) to mógłbym zmieścić jeszcze może 200 zdjęć więcej na dobrej karcie i jakoś uratować te zejście - ale zmianę tę zastosowałem dopiero później. Ważne aby się uczyć na błędach :-)

Brak komentarzy: