piątek, 28 czerwca 2013

Czekając na łączność

Skoro czekaliśmy wczoraj na kierowcę, to dziś pokrewna symbolika - czekanie na łączność. Samochód zapewnia łączność fizyczną, poprzez przewożenie z miejsca na miejsce - ale można też kontaktować się bez zmiany miejsca, przez kabel lub bezprzewodowo. Wiele osób  w tym ja, nie używa już telefonów stacjonarnych - więc łączność przewodowa może być dla nich lekką abstrakcją - ale tak nie jest, zważywszy na to, że większość połączeń internetowych jest realizowana po kablu - na przykład po kablu telewizji kablowej ;-)

Nikon D700
Z tym zdjęciem  związany jest także mój ogromny smutek. Przedstawia ono element wyposażenia z bunkra atomowego w Łomiankach, który sfotografowałem podczas mojej pierwszej wycieczki. Niestety, potem został on zrabowany przez szabrowników. Dziś istnieje tylko na dokumentacji fotograficznej. A szkoda, bo było co fotografować. Dokładniejszy detal tego obiektu przedstawiłem w innym poście

Brak komentarzy: