sobota, 1 czerwca 2013

Małe lewki dwa

I ostatnie zdjęcie z cyklu - tym razem małe lewki dwa. Skoro mój synek był bohaterem serii, to oczywiście nie mogło go zabraknąć na Dzień Dziecka. I też to jest zdjęcie metaforyczne - może symbolizować radość z wyników własnej pracy. Bo pracą dzieciaka było naklejanie nalepek z Żabki na kartę. Udało się zebrać wszystkie punkty i - już po terminie końca promocji - załapać na odbiór zabawki. Akurat w pobliskiej Żabce były już tylko lwy, ale też lwa mój synek potrzebował - sam jest bowiem zodiakalnym lewkiem ;-)

Nokia N900
A zdjęcie zostało zaimprowizowane w domu, w łóżku. I jak to z improwizacjami bywa, robiłem zdjęcia tym, co miałem pod ręką, czyli komórką. I za jej pomocą zrobiłem malcowi serię zdjęć z nowym przyjacielem. Wydaje się, że oba lewki bardzo się polubiły. Niech więc te zdjęcie będzie optymistycznym życzeniem szczęścia dla wszystkich dzieci, które mają dziś swoje święto :-)

Brak komentarzy: