wtorek, 6 sierpnia 2013

Leśna wojna

Dziś zaczyna mini cykl o leśnych sprawach. Skoro wczoraj było ukazane oczekiwanie na Marsjan, a ci się kojarzą z wojną światów  to może pora na leśną wojnę teraz? Na taką wojnę trafiłem podczas spaceru po Parku Leśnym Bemowo - to chyba był paintball elektroniczny. Widziałem niektórych zamaskowanych zawodników  Ale w takim razie dlaczego pisali o amunicji? Może po prostu dla odstraszenia potencjalnych gapiów :-)

Nikon D700
Tego dnia wygrałem też ważna pożyczkę z moim aparatem. Obiektyw Tamron którego używałem miał bowiem ciągle problemy z ostrzeniem. Już zacząłem ustawiać wygodną opcję zatrzymania ustawionej ostrości gdy nagle przypadkiem odkryłem  że winna temu jest dźwignia zmiany trybu ostrzenia z pojedynczego na ciągły. Niestety, w najwygodniejszym położeniu ustawia tryb ciągły. A w położeniu dla mnie standardowym daje się wcisnąć do położenia dla mnie niewygodnego. A wcisnąć można po prostu chwytając tam korpus aparatu. Cóż, w razie czego wiem gdzie szukać winowajcy ;-)

Brak komentarzy: