sobota, 13 kwietnia 2013

Informacja dla dorosłych

Wczoraj była edukacja dla dorosłych, więc dziś jest informacja dla dorosłych. Przykład obywatelskiej zapewne inicjatywy uprzykrzania życia kierowcom, którzy parkują nieprawidłowo. Akurat ten samochód - o ile pamiętam - był z lubelskiego, więc nalepka mogła tam na niego trafić. Ale nalepka wygląda bardzo fajnie, żywo i kontrastowo, dlatego postanowiłem ją sfotografować. 

Nokia N900
Kiedyś czytałem dyskusję na temat tych nalepek i - o ile też pamiętam - ktoś tam pisał o tym jak można kogoś ścigać za nalepianie ich. Wszystko oczywiście w majestacie prawa. W sumie, jak teraz myślę, najważniejsze to może nie samo nalepianie tych nalepek - ale to, że dzięki temu mówi się o nieprawidłowym parkowaniu. Kiedyś policja złapała mnie w Krakowie na zawracaniu spod sygnalizatora ze strzałką. Według praca można tam tylko skręcać, do zawracania jest inna, podwójna strzałka. Nie dostałem wtedy mandatu ale pouczyli mnie - i do końca życia pamiętam o tym przepisie dzięki temu ;-)

Brak komentarzy: