niedziela, 4 sierpnia 2013

Oczekiwanie na dzień

Oczekiwać można też dnia i tego co przyniesie. Może być szczęśliwy, nieszczęśliwy - albo, zazwyczaj, nijaki. Można też oczekiwać nocy, ale na ogól noc kojarzy się ze snem, więc nic w tym oczekiwaniu ciekawego. Lepiej czekać na nowy dzień - i tak zatytułowałem ten post, pokazujący nie wschód  ale bardziej chylące się ku zachodowi słonce. Ale przecież chodzi o ogólną symbolikę ;-)

Nikon D90
To jedna z ostatnich wycieczek fotograficznych zrobionych z Nikonem D90. A mówiąc precyzyjnie - ostatnia. Po tym czasie używałem D90 już tylko do robienia podręcznych zdjęć w domu, które były kasowane po wykorzystaniu i nie zasiliły mojego archiwum fotograficznego. Tyle, że w czasie tej wyprawy nie wiedziałem, że to będzie moja ostatnia wyprawa z D90, który musiałem sprzedać niecałe dwa miesiące później. 

Brak komentarzy: