niedziela, 11 października 2015

Znaki jesieni: plamy

Dziś początek krótkiego cyklu o znakach jesieni. Zdjęcia są w tym względzie jak najbardziej aktualne, wykonane w przeciągu ostatnich kilku dni. W sumie mam wrażenie, że jesień w tym roku się spóźnia. Już październik, a wciąż nieraz ciepło i słonecznie. Akurat jako osoba ciepłolubna nie martwię się tym. Pod warunkiem, że zima nie będzie dla symetrii długa i mroźna ;-) Na początek znaków jesieni - plamy. Czyli pierwsze znaki zamierania liści.

Nikon Coolpix 8400
Park Leśny Bemowo to moje ulubione i dość rozległe miejsce fotograficznych eksploracji na piechotę. Z widoków ogólnych mało co może mnie tam zaciekawić, bo już praktycznie wszytko tam przejrzałem. Ale moje ulubione motywy fotograficzne, czyli detale zawsze się znajdą. I te zdjęcie pokazuje, że mam rację w tym względzie :-)

Brak komentarzy: