piątek, 30 września 2011

Koniec wakacji (wersja studencka)

Nikon D90
No i dobiliśmy do końca kolejnych wakacji, tym razem studenckich. Dzieciom ze szkół zafundowałem Krzyż Pański o zachodzie słońca na ostatni dzień wakacji. Dla studentów mam więc propozycję wyższych lotów - widok z dołu na bocianie gniazdo, a poniżej taka drogowa metafora końca ;-)

Zdjęcie to zostało wykonane podczas mojej dłuższej wycieczki rowerowej, gdy zatrzymałem się przy małym wiejskim sklepiku. Być może, gdyby tylko tędy przejeżdżał, nie miałbym czasu na analizę tego planu zdjęciowego i dopatrzenie się tak ciekawego motywu w tym zestawieniu. Ale zatrzymałem się. Dlatego warto robić częste postoje w czasie takiej wycieczki, jeśli tylko czujemy, że okolica może być fotogeniczna. Ocenę tej fotogeniczności najlepiej robić na spokojnie, a nie - dosłownie - w drodze.

Brak komentarzy: