poniedziałek, 26 września 2011

Nocne lato - widok ogólny

Pamiątka lata i robionych wtedy zdjęć nocnych. Widok mostka na jednej z rzek płynących przez Pojezierze Ełckie. W tym przypadku plan zdjęciowy był podświetlany dwiema  900-lumenowymi latarkami fotograficznymi. To była moja pierwsza nocna sesja fotograficzna realizowana przy użyciu latarek. Nie stosowałem statywu, ale robiłem zdjęcia z ręki, przy czułości ISO 6400.

Nikon D700
Popularnie się mówi, że gdy się zaczyna jakąś działalność, można przejść chrzest. Mnie się taki chrzest zdarzył w czasie tej sesji - i to jak najbardziej dosłowny. Otóż przechodząc po znajdującym się przy brzegu rzeki pomoście (była to przystań dla spływających rzeką kajakami) nagle znalazłem się po pas w wodzie. Po prostu uczyniłem krok w pustkę i wpadłem do rzeki. Odruchowo uniosłem rękę do góry, więc aparatowi nic się nie stało. Ale zostałem w rzece bez okularów...

Brak komentarzy: