sobota, 19 listopada 2011

Polak się zmył :-)

Dziś już po tygodniowej serii zdjęć przedstawiającej motywy z Marszu Niepodległości - więc temat się "zmył". Dlatego postanowiłem zamieścić uniwersalne w swojej wymowie zdjęcie - całkiem dosłownie do zmywania się nawiązujące :-) Jest patriotyczne, bo to młody Polak, nawet Wszechpolak, bo wszech kadr zdjęcia zajmuje ;-) Jest też zdecydowanie proeuropejski, bo za nim widać błękitne unijne tło - brakuje tylko gwiazdek, pewnie zabrakło pieniędzy z unijnej dotacji ;-)

Nikon D200
I pomyśleć, że ja kiedyś bylem taki śliczny - ale niestety życie idzie do przodu a uroda nieco do tyłu ;-) Za to mnie mój tata nie był w stanie zrobić tak udanych zdjęć aparatem cyfrowym - jedyne zdjęcia jakie mam to analogi, z urokiem rysek, paprochów i ziarna, które w cyfrówkach zaczyna nas atakować dopiero przy wielkich czułościach ISO - lub kiepskich warunkach oświetleniowych. Doceniajmy zatem dzisiejszą technikę, która daje nam możliwość fotografowania praktycznie bez ograniczeń ;-)

Brak komentarzy: