czwartek, 19 kwietnia 2012

Droga numer 69

Nikon D3X
I las, i droga. Ach, co za droga. Moja droga droga numer 69. I moja ulubiona liczba. Wiem, z czym się kojarzy ogółowi - ale mnie z trzema innymi rzeczami. Choćby mój znak zodiaku. Albo symbol Tao. Albo wreszcie moje idealnie symetryczne inicjały MW - na klawiaturze telefonu to 69. Nie macie pojęcia jak jestem szczęśliwy że mam elegancką symetrię aż na dwóch różnych płaszczyznach - literowej i numerycznej. Litery MW czy cyfry 69 są w swoich parach symetryczne, ale tu dochodzi jeszcze wyższy stopień symetrii - symetria dwóch symetrycznych par... Oczywiście dla normalnego człowieka to ie do pojęcia, ale kto mówi, że ja jestem normalny? ;-)


Ale i dla zwykłego odbiorcy te zdjęcie ma swoją, bardziej przyziemno-seksualną, symbolikę. I dlatego zawsze warto takie powszechnie znane i budzące dreszczyk emocji skojarzenia uwieczniać. Te zdjęcie ma coś wspólnego z wczorajszym - bo to jedna z dróg ewakuacyjnych w lesie, w którym położona jest ruina bazy wojskowej, jaką odwiedzałem aby zrobić jej dokumentację fotograficzną. 

Brak komentarzy: