piątek, 8 lutego 2013

Mroczne ale jaśniejsze

Nikon D90
Latarki fotograficzne potrafią zadziałać cuda, szczególnie gdy bunkier jest od środka wybielony, tak jak stare carskie Prochownie Zajączka niedaleko Cybulic Małych w dalszych okolicach Modlina. Wtedy mroczne jest jaśniejsze - światło latarek odbija się przyjemnie od bielonych ścian. Jest nawet takie wrażenie, że widzimy ten bunkier w świetle dziennym, a on jest w całości pogrążony w ciemnościach.

Na tę wyprawę fotograficzną zabrałem ze sobą synka - a reportaż z niej (zawierający także dzisiejsze zdjęcie) zamieściłem na tym blogu. Z tej wyprawy zapamiętałem dwie rzeczy. Po pierwsze zbawienną nawigację pieszą, dzięki której dotarliśmy do bunkrów przez las, szczęśliwie bowiem zapisałem koordynaty GPS tego miejsca. Bez tego nie trafilibyśmy tam na pewno. A po drugie - komary przeciw którym nie wziąłem żadnego sprayu. 

Brak komentarzy: