wtorek, 21 maja 2013

Droga z lustrzanki

A to zdjęcie z drogi (dosłownie z samej drogi) wykonane aparatem, czyli droga z lustrzanki. I bynajmniej nie wykonywane w pędzie, ale ze stojącego samochodu. Ale nie stojącego specjalnie w celu wykonania zdjęcia. Tę drogę pamiętam bez użīwania GPS. Była to trasa do Wałbrzycha, na krajowej gierkówce, przed Piotrkowem Trybunalskim. Były tam światła ustawione na prowizorycznym skrzyżowaniu i otworzył się w obie strony kilkukilometrowy korek. Zatrzymałem się więc przymusowo i maiłem dość czasu aby wyjąć aparat i zrobić zdjęcie. 

Nikon D90
Sam aparat też nie był wepchnięty gdzieś w głąb bagażnika, ale położony na tylnym siedzeniu. Nie maiłem przy sobie wielkiego bagażu, jechałem na jeden dzień. W zasadzie poza aparatem i drobiazgami osobistymi nie miałem żadnego bagażu - skoro nie nocowałem tam. Nie jechałem też na wyjazd fotograficzny, ale aparat wziąłem na wszelki wypadek. I - jak się okazuje - było warto ;-) Potem w zapisie trasy przez GPS sprawdziłem dane i okazało się, że te zdjęcie było robione akurat za Rawą Mazowiecką - ale w czasie stania w korku przed Piotrkowem też zrobiłem kilka zdjęć, więc ten opis korka zdecydowalem się jednak zostawić :-)

Brak komentarzy: