czwartek, 2 maja 2013

Niegrzeczny ogień

Dziś przez dwie trzecie maja będę publikował pary zdjęć - stanowiące jakąś połączoną interpretacyjnie całość. Na początek zdjęcie czasowo najświeższe z wybranych. Niby zwykły znicz. Ale to jest znicz niezwykły, bo jest to niegrzeczny ogień. Sama niezwykłość znicza polega na tym, że to świeczka zapachowa. A niegrzeczność - na jej destrukcyjnym wpływie na otoczenie. Nie tylko sama świeczka popękała pod koniec palenia się, to jeszcze spowodowała pęknięcie talerza na którym ją postawiłem. 

Nokia N900
A zdjęcie znicza wykonałem za pomocą aparatu w telefonie, bo oczywiście nie chciało mi się do tego wyciągać lustrzanki. A zrobiłem je z zupełnie innego powodu niż destrukcyjność tego znicza (o której jeszcze oczywiście nie wiedziałem). Zastosowałem w nim mój "patent" w postaci "knotów" wykonanych z wbitych w parafinę zapałek - gdyż oryginalny knot był za krótki i utonął w rozpuszczonej parafinie. A dzięki temu udokumentowałem narzędzie przyszłej "tragedii" ;-)

Brak komentarzy: