wtorek, 23 lipca 2013

Niepewność jutra

Nikon D90
Temat strasznie wyświechtany - o niepewności jutra ciągle się gada na wszystkie sposoby. Ale ja pokazuję go w dosłownej postaci. Zachód słońca, sfotografowany po zakończeniu wycieczki po lesie w okolicy Łowicza. A potem czekało mnie naprawdę ważne życiowo spotkanie o można było być niepewnym tego, co faktycznie jutro przyniesie. Niepewność co do tego jaki jutro wstanie dla mnie dzień. 

Los zadrwił z mojej niepewności bo kolejnego dnia wydarzyło się niestety spore nieszczęście i faktycznie los się na kilak dni ode mnie odwrócił. Ale potem zacząłem pchać sprawy mozolnie do przodu, pomimo kolejnych kłód rzucanych pod nogi przez los. Bywało potem jeszcze ciężej na sercu - i właśnie pod wpływem takiej "ciężkości" tworzyłem tę serię notek na początku marca. I zastanawiałem się jak sytuacja będzie wyglądała cztery miesiące potem, gdy ta notka się ukaże. A póki co kończę serię o niepewności ;-) 

Brak komentarzy: