sobota, 21 listopada 2015

Pudełko

No i została mi ostatnia już czynność w ramach mojej "szybkiej i prostej", trwającej "zaledwie" około dwóch godzin instalacji modemu z routerem WiFi. Trzeba było położyć do snu stary modem, którego nie musiałem (na szczęście) oddawać do operatora. Sięgnąłem więc po pudełko po nowym routerze i ułożyłem tam stary modem, jego zasilacz oraz nowy kabel sieciowy z kompletu od nowego routera (który zresztą przez moment służył mi w czasie podłączania awaryjnego w trakcie instalacji.

Nikon Coolpix 8400
Wreszcie mogłem powiedzieć, że proces instalacji dobiegł końca. Ja jestem power userem komputerowym i coś niecoś się na komputerach znam, ale jak z taką "prostą" instalacją poradzi sobie ktoś, kto nie ma takiej wiedzy i doświadczenia? I nie jest w stanie się domyślić jak się za to zabrać w przypadku kłopotów? A ilustracją do dzisiejszego tematu jest zmurszała leśna budka dla ptaków - też pudełko, ale już leżące na ziemi. 

Brak komentarzy: