czwartek, 19 listopada 2015

WiFi takie same, ale nie te same

WiFi w modemie skonfigurowałem w taki sam sposób jak w moim routerze do tej pory używanym. Nie jest oczywiście dopuszczalne abym miał jakiś ID przydzielony przez operatora. Sieć WiFi musi mieć oryginalną i maksymalnie elegancką nazwę. Mam już od dawna taką nazwę, którą używam u siebie. I 26-znakowe hasło, które pamiętam. I tę nazwę oraz hasło ustawiłem w nowym routerze bezprzewodowym. 

Nikon Coolpix 8400
Komputery używane w domu kupiły tę nazwę bez problemu, ale mój smartfon widocznie miał coś innego zapamiętane, bo po automatycznym zalogowaniu się do tej sieci nie był w stanie ściągać danych. Musiałem skasować sieć w nim poprzednio zapamiętaną i zainstalować (czy raczej podłączyć) ją ponownie. Ale koniec końców wszystko działa. Moja "prosta i szybka" instalacja modemu oraz routera trwała około 2 godzin!

Brak komentarzy: