piątek, 28 października 2011

Święte bezpieczniki

Wzniosłe i pełne niebiańskiej pobożności miejsca kultur religijnego także kryją codzienne, przyziemne detale. W innym miejscu pokazałem nobliwą skarbonkę na ofiary w licheńskiej toalecie. Tym razem inne zdjęcie z Lichenia, który jest przebogatą kopalnią także rożnych detali. Bezpieczniki - niby zwykłe, ale przecież wystające z marmurowego wnętrza bocznej sali w licheńskiej bazylice...

Nikon D700
Spieszyłem się wtedy i nie mogłem poświęcić im więcej czasu, więc zrobiłem to zdjęcie w biegu. Po to aby metodycznie poszukiwać ciekawych detali trzeba by tam po prostu kiedyś specjalnie pojechać w takim celu. W Licheniu bylem już chyba 5 razy i za każdym podejściem przywoziłem stamtąd kilka setek fotografii, coraz bardziej odkrywając wielowymiarowość tego miejsca. 

Brak komentarzy: