poniedziałek, 12 marca 2012

Para w ruch

Ażeby godnie rozpocząć tydzień pracy i jednocześnie kontynuować linię symboliczną z ostatnich dni, postanowiłem puścić parę do kotła. Tyle, że ten kocioł jest nieczynny i jedynie wystawiony na pokaz w Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej. Sporo tam stało tych parowozów a ja nie próżnowałem z aparatem tak skutecznie, że wyczerpałem na mrozie prawie całą baterię.

Nikon D700
W niskich temperaturach pokojowe wskazania stanu baterii aparatu mogą nie do końca być wiarygodne. Na całodzienne wycieczki zawsze lepiej jest dla pewności wszystko załadować do pełna. A w tej sytuacji musiałem robić zdjęcia w Muzeum Dawnego Kupiectwa w Świdnicy na resztkach energii - szczęśliwie starczyło na  wiele zdjęć, pewnie także dlatego że w cieplejszym wnętrzu muzeum bateria nieco odżyła. 

Brak komentarzy: