czwartek, 17 października 2013

Powoli jak pociąg

Tym razem zmieniamy środek transportu i nasza powolność porusza się po lądzie - powoli jak pociąg. Faktycznie, to nie jest TGV ale PKP Cargo wiozący puste lub pełne wagony z Huty Warszawa. tak czy owak jedzie zawsze powoli, jakie 30 kilometrów na godzinę. Takiemu to się nie spieszy, ale faktycznie czasem lokomotywa ciągnie długi skład wagonów. 

Nikon D700
W czasie spacerów po Parku Leśnym Bemowo fotografowałem nie tylko pociągi, ale także detale na torach. Po prostu wszystko co przyciągało moją uwagę. Ale teraz gdy parzę na te zdjęcia, przypominają mi się używane wtedy lustrzanki, które potem niestety musiałem jedna po drugiej sprzedać. I zostałem obecnie jedynie ze starym aparatem kompaktowym. Ale dobre i to. Wykonane przez niego zdjęcie (promu) zmieściłem chociażby wczoraj na blogu. 

Brak komentarzy: