piątek, 13 listopada 2015

Kolej na bociany

Wczoraj była kolej do pracy, więc dziś, kontynuując linię kolejową, mamy kolej na bociany. Tym razem kolej jako symboliczne określenie, bociana zresztą też nie ma na zdjęciu. Jest za to dezaprobata wielu osób z powodu bociana na polski, logo Google na Święto Niepodległości. Dlaczego nie orzeł? Postanowiłem wiec dać swój "znak", w którym też nie ma orla. Są jednak biało-czerwone akcenty. Lewicy nie ma w Sejmie więc czerwieni niewiele. Za to jest wielki pień, który każdy sobie może interpretować jak chce. A z gałęzią i plamami robi się z tego jakaś uśmiechnięta twarzyczka.

Nikon D700
Takie kropki na drzewie to detal (pozostawiony po jakiś pomiarach drzewostanu), ale ja dopatrzyłem się w tym podobieństwa do jakiejś leśnej twarzy i dlatego go sfotografowałem. To dość stare zdjęcie, sprzed dwóch lat, bo wykonane jeszcze lustrzanką, którą wtedy posiadałem.

Brak komentarzy: