niedziela, 15 listopada 2015

Piękny modem

No i dostałem moją przesyłkę - modem jest elegancki, większy od poprzedniego i ładniejszy w swoim minimalizmie. Ma bardziej dyskretne diodki (a ja lubię zwracać uwagę na takie detale), a do tego różnokolorowe w zależności od opcji czy statusu. Pod względem estetyki całkowicie mi się podoba. Nie ma nawet zewnętrznej anteny WiFi, przez co wygląda bardziej elegancko. Egzamin z walorów estetycznych zdał więc bardzo dobrze.

Nikon D700
Rozpakowałem go więc i podłączyłem. A zdjęcie, które jest ilustracją dla dzisiejszej notki zrobiłem w okolicach Mostu Północnego (jakoś wolę używać tej nazwy, bo jest prostsza). Przestawia ono nowy warszawski kolektor ściekowy, a raczej jakąś nadbudówkę nad nim. Dawne dwa kolektory, które znałem i fotografowałem dawniej (jeszcze na filmach analogowych!) są już nieczynne.

Brak komentarzy: