piątek, 4 grudnia 2015

Szwedzki przykład

Niedawno trafiłem na ciekawy wywiad z panią Joanną Teglund żyjącą w Szwecji od 1981 roku i od 12 lat pracującą w szwedzkim urzędzie imigracyjnym. Opowiadała ona o skutkach nieodpowiedzialnej polityki imigracyjnej którą prowadziła Szwecja. Nasz kraj ma okazję nauczyć się na szwedzkich błędach i mam nadzieję, że obecny rząd potrafi to zrobić. Na pewno nie pomoże w tym postawa bałwochwalcza wobec przyjmowania imigrantów, którą chociażby lansuje do upadłego kanclerz Niemiec Angela Merkel. Ale oby szwedzkie lub niemieckie problemy nie były naszymi. 

Nikon D90
Dlatego zebrałem co ciekawsze myśli z tego wywiadu i postanowiłem przedstawić je w kilku postach na moim blogu. Oby ta szwedzka nauka i nam, zwykłym ludziom, trafiła do głowy i pozwoliła to przemyśleć i wyciągnąć samodzielne wnioski. Niestety, z góry uprzedzam, że nie są to wnioski lub przykłady pozytywne. A zdjęcie dziś wybrałem i nawiązujące do jesieni, i przede wszystkim do szwedzkich barw narodowych

Brak komentarzy: