sobota, 27 sierpnia 2011

Postój w ruinie

A oto zdjęcie analogiczne do niebieskiego kutra w porcie - niebieski wózek z dzieckiem w ... ruinach nieczynnej fabryki. Improwizacja w takich sytuacjach jest warta wysiłku - zrobiłem w tej runie trochę zdjęć podręcznym kompaktem. Ale żeby mieć na oku mojego synka musiałem przenieść go z wózkiem do wnętrza budowli.

Nikon Cooplix 8400
Warto było podjąć się tego nieco karkołomnego zadania - fabryki już dano nie ma, na jej miejscu jest budowane osiedle. Szkoda tylko, że nie przyszedłem tam po raz drugi z lepszym wyposażeniem - lustrzanką na statywie. Niestety robiłem jedynie zdjęcia z ręki - na pewno przydałby się jeszcze lepszy aparat i mocniejsze podparcie. Ale nawet kompakt mógł zrobić ciekawe ujęcia - przykładowe zdjęcie z tej fabryki zostało na blogu zamieszczone tutaj.

Brak komentarzy: