niedziela, 19 lutego 2012

Drewno ścięte

Te zdjęcie pochodzi bodajże z tego samego dnia, z którego wybrałem zdjęcie drzewa nad Soliną. Zostało jednak zrobione wcześniej, w lesie za Iłżą, w czasie przejazdu nad Solinę. Zatrzymałem się na postój na polance leśnej, pełnej bel ściętego drewna. Nawet znalazłem wtedy mały kawałek gałęzi brzozy, który zabrałem na prezent dla dziecka - został on razem z Małym Głodem pokazany w innym poście.

Nikon D90
Zawsze lubię fotografować detale czy bliskie plany. Bele drewna, ponumerowane znaczkami, są też atrakcyjnym motywem. Fotografowałem je w wielu miejscach. Zrobiłem im zimowe zdjęcie w Wiśle. Robiłem detal w postaci uciętego pnia na podejściu do twierdzy Srebrna Góra. Wreszcie robiłem taki detal w cieplejszej porze roku - w lesie Puszczy Kampinoskiej gdzieś niedaleko Palmir. 

Brak komentarzy: