wtorek, 8 października 2013

Dar wody

Dziś przedstawiam dar wody - zdjęcie wydaje się nocne, ale tak naprawdę zrobione było niezbyt długo po zmierzchu. Zresztą po lewej stronie widać nieco jaśniejsze niebo, tam właśnie jest zachód. A na skwerze generalskim przy ulicy Radiowej na Bemowie fontannę wyłączają o 23.30. Byłem raz o tej godzinie i sam to zaobserwowałem. Póki co jednak fontanna działała i woda z niej się wylewała - popisowo kolorowa.

Samsung GT-S7562
Te zdjęcie to premiera na moim blogu fotografii wykonywanym moim nowym Samsungiem Galaxy Duos. Ma tak samo 5 megapikseli jak Nokia N900 której zdjęcia wiele razy pokazywałem. Ale robi lepsze zdjęcia. W Nokii N900 zresztą aparat fotograficzny mi zaparował - cudem wymieniłem go na nowy, ale zdjęcia są gorszej jakości niż z Samsunga. Dlatego też N900 nie będę już używał do robienia zdjęć pamiątkowych. 

Brak komentarzy: