sobota, 12 grudnia 2015

Goło i wesoło

A to dodatkowa ilustracja do zdjęcia, które chciałem niedawno robić, ale którego już nie mogłem zrobić. Bo nie miałem czego fotografować. Jesienne liście na drzewie - to był mój cel. Przypomina się przy okazji stare, z czasów PRL hasło - "a na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści". W tym roku nie ma już ani liści, ani komunistów na drzewach - są tylko gałęzie. I piękne niebo. Te zdjęcie nie pochodzi z ostatnich czasów, ale ilustruje  to, co zastałem w moim lesie.

Nikon D700
Nasuwa się pytanie czy nasza władza podobnie odnajduje się z otrzymaną w spadku po Platformie rzeczywistością. Czyżby i oni chcieli mieć piękne liście, a dostali tylko puste gałęzie? Biorąc pod uwagę, że z gmachów władzy znikały ostatnio nawet żyrandole, nie zdziwiłbym się gdyby polityczne drzewa ogołocone zostały nie tylko z liści, ale może nawet z całych gałęzi :-)

Brak komentarzy: